Klachtenregeling

Klachtenregeling Leopold Koffieschool vof

We proberen onze dienstverlening zo goed mogelijk aan te laten sluiten op jouw wensen. Soms gaat daar wel eens iets mis of kan er iets beter. Is dat bij jou het geval, dan vinden we dat heel vervelend.

Je kunt je klacht schriftelijk of per e-mail indienen bij:

De Koffieschool

t.a.v. B. Deben

Kanaalweg 18 gebouw C1

3526 KL Utrecht

E-mail: bregje@koffieschool.nl

Graag horen we van je:

  • Wat de aard is van de klacht;
  • Wanneer de klacht is ontstaan;

Wij doen ons uiterste best om de deelnemers voorafgaand aan een training, opleiding of workshop te voorzien van informatie over de inhoud van de trainingen. Wij retourneren daarom geen trainingsgeld wanneer een training, opleiding of workshop is afgerond door de deelnemer maar dat deze niet voldeed aan de verwachting.

Procedure klachtafhandeling

  • Wij zullen de ontvangst van je klacht per e-mail binnen 24 uur bevestigen.
  • De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar jouw klacht tot volle tevredenheid af te handelen
  • Binnen twee weken kun je een mondelinge en daarna schriftelijke reactie of een reactie per e-mail op je klacht verwachten. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, word je binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht. Bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt.
  • Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van je klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.
  • Indien je niet tevreden bent met de wijze waarop je klacht wordt afgehandeld, dan kun je de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Surf voor meer informatie naar de website: www.degeschillencommissie.nl
  • De Koffieschool legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie.
  • De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar.